Úvod > Kancelářský nábytek > Regál REG 50 se 4 policemi - skříň 4-dveřová

Policový regál REG 50 4-policový 4-dveřová skříň s nikou

Regál se vyrábí z lamina 18 mm. Hrana ABS 0,5mm. Regál se prodává i v šířkách 60 a 70cm.

Regál REG 50 se 4 policemi
Regál REG 50 se 4 policemi
Katalog. č: ATN.REG 50-4D
Druh zboží: regál
Řada: PC
Typ: policový
šířka: 50 cm
výška: 180 cm
hloubka: 39 cm
Hmotnost:40 Kg
Materiál: lamino
Dodací lhůta:
5-6 týdnů
Tato dodací lhůta je pouze orientační a může se na začátku školního roku i před koncem kalendářního roku značně prodloužit!
Záruční lhůta: 24 měsíců
celková cena:
3 173,- Kč
2 622,-bez DPH
Při platbě předem (sleva: - 2%) 3 109,- Kč
Kusů do košíku
Základní cena: s DPH 3 173 Kč
Vybrané varianty:
Vzorník barev lamin 0,-
Změnit varianty »

Splátková kalkulačka CETELEM

Váš poradce
Martin FAFEK
Martin FAFEK

mob: 608083088
info@hura-nabytek.cz
Otevírací doba
poslat dotaz
Přejít na další výrobek

Varianty produktu - Regál REG 50 se 4 policemi - skříň 4-dveřová

Vzorník barev lamin
















U tohoto zboží se jedná o výrobu dle Vašeho přání na zakázku a nelze zde uplatnit právo na vrácení zboží do 14-ti dnů bez udání důvodů

Podrobný popis: Regál REG 50 se 4 policemi - skříň 4-dveřová

Parametry

Šířka: 50, 60, 70 cm
Hloubka: 39 cm
Výška: 180 cm
Váha: 40, 44, 48 Kg


Balení obsahuje:
v demontu s návodem pro montáž, balený v krabici

» Chcete se ještě na něco zeptat? Jsme tu pro vás - Martin FAFEK na telefonu 608083088

Pošlete dotaz na zboží Regál REG 50 se 4 policemi - skříň 4-dveřová

jméno Váš dotaz
email (*)
telefon
Napište číslici osm:
Neváhejte se zeptat našeho prodavače na výrobek Regál REG 50 se 4 policemi - skříň 4-dveřová. Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy.

S výrobkem "Regál REG 50 se 4 policemi - skříň 4-dveřová" si zákazníci také objednávají

S "Regál REG 50 se 4 policemi - skříň 4-dveřová" souvisí

Produkty skladem a ihned k dodání

Šatní skříň SMART 03 buk

3 469,- Kč vč. DPH

Od objednávky po dodání

  1. Než vložíte zboží do pomyslného nákupního košíku, zarolujte až dolů na této stránce, abyste si vybrali tu správnou variantu, kterou doopravdy máte v úmyslu koupit. Pokud náhodou něco spletete, dá se to napravit smazáním objednaného nábytku v košíku křížkem a pokračováním v objednávce pak vybrat to původně zamýšlené zboží ve správné variantě nebo barvě. Ne všechna zboží mají však možnost výběru barev, rozměrů a dalších variant.
  2. V nákupním košíku vyberete variantu dodávky objednávaného zboží (doprava nebo osobní odběr) a následně způsob úhrady zakázky (za hotové, předem zálohou, kartou přes internet a nebo na splátky systémem CETELEM). Níže pak je nutno vyplnit veškeré možné údaje (správně česky, protože se automaticky přenášejí při odesílání poštou nebo spedicí) a zejména dbejte na ověření si správnosti zadaného mobilního čísla a mailové adresy, aby Vám správně chodily informace o postupu vyřizování objednávky. Na konci stránky košíku je také okénko pro poznámku, kde můžete uvést vše, co uznáte za vhodné na doupřesnění objednávky.
  3. Když potvrdíte odeslání objednávky v nákupním košíku, přijde vám během 10 minut informační mail s Vaší objednávkou automaticky z našeho systému a proto si objednávku nemusíte ani předem tisknout. Toto potvrzení však zatím nebude obsahovat Vaše upřesnění z poznámky v košíku!
  4. Nejbližší pracovní den vám zašleme informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání mailem. Jestliže se termín neliší od běžné dodací lhůty, která je  zobrazena v detailu každého zboží vpravo na našich stránkách pod tlačítkem "do košíku". Až v tomto mailu budou zapracovány změny a upřesnění z poznámky košíku, pokud jste nějaké uvedli.
  5. Prosíme Vás pak o kontrolu údajů a řešení případných změn, popř. zrušení objednávky. Pozdější změny pak již mohou mít dopad na cenu zakázky, či její storno poplatek.
  6. Náš pracovník neprodleně zpracuje zadání zakázky do výroby nebo zajistí dovoz k nám z velkoskladu dovozce. U nás tak nikdy nedochází ke zdržování Vaší objednávky. Klade to však nároky na včasné řešení všech změn, abyste se vyhnuli zbytečnému placení storno poplatku.
  7. Když obdržíme do našeho skladu Vaše objednané zboží, budeme Vás neprodleně informovat mailem. Jestli jste vybrali zaslání zboží na dobírku,  pošleme neprodleně po jeho naskladnění mailovou zprávu o tom, že vyřizujeme dopravu spedicí k Vám. Pokud si do týdne nevyzvednete zboží objednané jako osobní odběr, budeme Vám volat na zadané telefonní číslo, popř. psát další oznámení mailem.
  8. K poslání zboží k vám využíváme spediční firmu GEBRÜDER WEISS, TOPTRANS a výjimečně Českou poštu, která vám nábytek doveze za 1-2 pracovní dny od zaslání mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit čas vykládky zboží s přesností na 2-3 hodiny. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží za příplatek).
  9. DŮLEŽITÉ: Až budete přebírat zboží, dbejte na neporušenost obalu, popř. zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte při tom nárok na otevření obalu a prohlédnutí si nepoškození obsahu.Poté pak zboží nechat řidiči odvézt zpět se zápisem.
  10. Jestli se Vám stane cokoliv nepředvídatelného, neprodleně nám volejte! Jsme tu pro Vás a veškeré nesrovnalosti se snažíme řešit hned a k Vaší plné spokojenosti.
INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2018