Úvod > Kancelářský nábytek > Regál pro archivaci - přídavné pole

Archivační regál pro uskladnění pořadačů - 6 polic - přídavné pole

Policový regál pro archivaci pořadačů - přídavné pole. Vysoká stabilita zajištěna křížovým zavětrováním. Vypadnutí pořadačů zabrání zadní zvýšená hrana polic i boční stěny. Volný přístup k uloženým dokumentům je umožněn po celé šířce polic. Počet polic 5+1 krycí. Kapacita regálu je 55 šanonů tl. hřbetu 80 mm nebo 65 šanonů tl. hřbetu 75 mm. Rozměry jsou v x š x h=200 x 100 x 40 cm. Výšková stavitelnost polic v rastru 25 mm, nosnost police 60 kg. Povrchová úprava stojin a polic práškovou barvou šedé. Regál se dodává v rozloženém stavu, snadná a rychlá montáž. Regály je možné stavět do sestav - tvoří je základní a přístavné pole - tato koncepce umožňuje neomezeně prodlužovat řadu regálů dalšími přístavnými poli. Prodloužená záruka 5 let. Patří do sestavy k základnímu poli.

přídavné pole regálu
ukázka sestavy regálů
Katalog. č: RDA.D814A
Druh zboží: skříň
Řada: CEHA
Typ: přídavné pole
Rozměry: 200 x 100 x 40 cm
Hmotnost:33 Kg
Materiál: kov
Dodací lhůta:
2-3 týdny
Tato dodací lhůta je pouze orientační a může se na začátku školního roku i před koncem kalendářního roku značně prodloužit!
Záruční lhůta: 60 měsíců
celková cena:
3 911,- Kč
3 232,-bez DPH
Při platbě předem (sleva: - 2%) 3 832,- Kč
Kusů do košíku
Váš poradce
Martin FAFEK
Martin FAFEK

mob: 608083088
info@hura-nabytek.cz
Otevírací doba
poslat dotaz
Přejít na další výrobek

Podrobný popis: Regál pro archivaci - přídavné pole

kovové regály pro archivaci dokumentů - vysoká stabilita (křížové zavětrování)

zadní zvýšená hrana polic i boční stěny spolehlivě brání vypadnutí pořadačů

volný přístup k uloženým dokumentům po celé šířce polic

6 ks polic v jednotlivých polích - 5 polic se zarážkou + horní krycí police

kapacita 55 šanonů při tl. hřbetu 80 mm nebo 65 šanonů / tl. hřbetu 75 mm

výšková stavitelnost polic v rastru 25 mm, nosnost polic 60 kg

regál se dodává v rozloženém stavu, snadná a rychlá montáž

sestavu regálů tvoří základní a přístavné pole - tato koncepce umožňuje neomezeně prodlužovat řadu regálů dalšími přístavnými poli



Balení obsahuje:
regál se dodává v rozloženém stavu, snadná a rychlá montáž

» Chcete se ještě na něco zeptat? Jsme tu pro vás - Martin FAFEK na telefonu 608083088

Pošlete dotaz na zboží Regál pro archivaci - přídavné pole

jméno Váš dotaz
email (*)
telefon
Napište číslici dvě:
Neváhejte se zeptat našeho prodavače na výrobek Regál pro archivaci - přídavné pole. Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy.

Produkty skladem a ihned k dodání

Lampa bambusová střední 1510

1 375,- Kč vč. DPH

Flugger - teakový olej 10L

2 890,- Kč vč. DPH

Od objednávky po dodání

  1. Než vložíte zboží do pomyslného nákupního košíku, zarolujte až dolů na této stránce, abyste si vybrali tu správnou variantu, kterou doopravdy máte v úmyslu koupit. Pokud náhodou něco spletete, dá se to napravit smazáním objednaného nábytku v košíku křížkem a pokračováním v objednávce pak vybrat to původně zamýšlené zboží ve správné variantě nebo barvě. Ne všechna zboží mají však možnost výběru barev, rozměrů a dalších variant.
  2. V nákupním košíku vyberete variantu dodávky objednávaného zboží (doprava nebo osobní odběr) a následně způsob úhrady zakázky (za hotové, předem zálohou, kartou přes internet a nebo na splátky systémem CETELEM). Níže pak je nutno vyplnit veškeré možné údaje (správně česky, protože se automaticky přenášejí při odesílání poštou nebo spedicí) a zejména dbejte na ověření si správnosti zadaného mobilního čísla a mailové adresy, aby Vám správně chodily informace o postupu vyřizování objednávky. Na konci stránky košíku je také okénko pro poznámku, kde můžete uvést vše, co uznáte za vhodné na doupřesnění objednávky.
  3. Když potvrdíte odeslání objednávky v nákupním košíku, přijde vám během 10 minut informační mail s Vaší objednávkou automaticky z našeho systému a proto si objednávku nemusíte ani předem tisknout. Toto potvrzení však zatím nebude obsahovat Vaše upřesnění z poznámky v košíku!
  4. Nejbližší pracovní den vám zašleme informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání mailem. Jestliže se termín neliší od běžné dodací lhůty, která je  zobrazena v detailu každého zboží vpravo na našich stránkách pod tlačítkem "do košíku". Až v tomto mailu budou zapracovány změny a upřesnění z poznámky košíku, pokud jste nějaké uvedli.
  5. Prosíme Vás pak o kontrolu údajů a řešení případných změn, popř. zrušení objednávky. Pozdější změny pak již mohou mít dopad na cenu zakázky, či její storno poplatek.
  6. Náš pracovník neprodleně zpracuje zadání zakázky do výroby nebo zajistí dovoz k nám z velkoskladu dovozce. U nás tak nikdy nedochází ke zdržování Vaší objednávky. Klade to však nároky na včasné řešení všech změn, abyste se vyhnuli zbytečnému placení storno poplatku.
  7. Když obdržíme do našeho skladu Vaše objednané zboží, budeme Vás neprodleně informovat mailem. Jestli jste vybrali zaslání zboží na dobírku,  pošleme neprodleně po jeho naskladnění mailovou zprávu o tom, že vyřizujeme dopravu spedicí k Vám. Pokud si do týdne nevyzvednete zboží objednané jako osobní odběr, budeme Vám volat na zadané telefonní číslo, popř. psát další oznámení mailem.
  8. K poslání zboží k vám využíváme spediční firmu GEBRÜDER WEISS, TOPTRANS a výjimečně Českou poštu, která vám nábytek doveze za 1-2 pracovní dny od zaslání mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit čas vykládky zboží s přesností na 2-3 hodiny. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží za příplatek).
  9. DŮLEŽITÉ: Až budete přebírat zboží, dbejte na neporušenost obalu, popř. zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte při tom nárok na otevření obalu a prohlédnutí si nepoškození obsahu.Poté pak zboží nechat řidiči odvézt zpět se zápisem.
  10. Jestli se Vám stane cokoliv nepředvídatelného, neprodleně nám volejte! Jsme tu pro Vás a veškeré nesrovnalosti se snažíme řešit hned a k Vaší plné spokojenosti.
INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2018