Úvod > Zahradní nábytek a technika > Plášť SOFIE - obal k dřevěnému zahradnímu křeslu

Náhradní obal na houpačku SOFIE

Plášť SOFIE k dřevěnému zahradnímu křeslu. Šitý na míru koše (bez podstavce), nepromokavý.

Plášť SOFIE k dřevěnému zahradnímu křeslu
Plášť SOFIE k dřevěnému zahradnímu křeslu Plášť SOFIE - obal k dřevěnému zahradnímu křeslu
Katalog. č: LFV.000038
Druh zboží: doplňky zahradní
Řada: LS
Typ: povlak lehce uzavíratelný na zip
Rozměry: Na houpačku Sofie
Hmotnost:1 Kg
Materiál: PET folie
Dodací lhůta:
1-2 týdny
Tato dodací lhůta je pouze orientační a může se na začátku školního roku i před koncem kalendářního roku značně prodloužit!
Záruční lhůta: 24 měsíců
celková cena:
976,- Kč
807,-bez DPH
Při platbě předem (sleva: - 2%) 956,- Kč
Kusů do košíku
Základní cena: s DPH 976 Kč
Vybrané varianty:
Vzorník čalounění 0,-
Změnit varianty »
Váš poradce
Martin FAFEK
Martin FAFEK

mob: 608083088
info@hura-nabytek.cz
Otevírací doba
poslat dotaz
Přejít na další výrobek

Varianty produktu - Plášť SOFIE - obal k dřevěnému zahradnímu křeslu

Vzorník čalounění







Podrobný popis: Plášť SOFIE - obal k dřevěnému zahradnímu křeslu

Popis produktu

Plášť (ochranný obal) k dřevěnému zahradnímu křeslu – houpačce SOFIE (GLOBO, ZITA, PETRA)
– vyroben z voděodpuzujícího materiálu. což zajišťuje jeho nepromokavost

-obal je uzavíratelný na  zip

– šitý na míru koše (bez podstavce)

– barva olivově zelená, krémová


» Chcete se ještě na něco zeptat? Jsme tu pro vás - Martin FAFEK na telefonu 608083088

Pošlete dotaz na zboží Plášť SOFIE - obal k dřevěnému zahradnímu křeslu

jméno Váš dotaz
email (*)
telefon
Napište číslici devět:
Neváhejte se zeptat našeho prodavače na výrobek Plášť SOFIE - obal k dřevěnému zahradnímu křeslu. Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy.

S výrobkem "Plášť SOFIE - obal k dřevěnému zahradnímu křeslu" si zákazníci také objednávají

S "Plášť SOFIE - obal k dřevěnému zahradnímu křeslu" souvisí

Produkty skladem a ihned k dodání

Kovový půlstolek U500

3 799,- Kč vč. DPH

Vitrína Notti

3 060,- Kč vč. DPH

Dětská pohovka Jungle 762

1 799,- Kč vč. DPH

Od objednávky po dodání

  1. Než vložíte zboží do pomyslného nákupního košíku, zarolujte až dolů na této stránce, abyste si vybrali tu správnou variantu, kterou doopravdy máte v úmyslu koupit. Pokud náhodou něco spletete, dá se to napravit smazáním objednaného nábytku v košíku křížkem a pokračováním v objednávce pak vybrat to původně zamýšlené zboží ve správné variantě nebo barvě. Ne všechna zboží mají však možnost výběru barev, rozměrů a dalších variant.
  2. V nákupním košíku vyberete variantu dodávky objednávaného zboží (doprava nebo osobní odběr) a následně způsob úhrady zakázky (za hotové, předem zálohou, kartou přes internet a nebo na splátky systémem CETELEM). Níže pak je nutno vyplnit veškeré možné údaje (správně česky, protože se automaticky přenášejí při odesílání poštou nebo spedicí) a zejména dbejte na ověření si správnosti zadaného mobilního čísla a mailové adresy, aby Vám správně chodily informace o postupu vyřizování objednávky. Na konci stránky košíku je také okénko pro poznámku, kde můžete uvést vše, co uznáte za vhodné na doupřesnění objednávky.
  3. Když potvrdíte odeslání objednávky v nákupním košíku, přijde vám během 10 minut informační mail s Vaší objednávkou automaticky z našeho systému a proto si objednávku nemusíte ani předem tisknout. Toto potvrzení však zatím nebude obsahovat Vaše upřesnění z poznámky v košíku!
  4. Nejbližší pracovní den vám zašleme informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání mailem. Jestliže se termín neliší od běžné dodací lhůty, která je  zobrazena v detailu každého zboží vpravo na našich stránkách pod tlačítkem "do košíku". Až v tomto mailu budou zapracovány změny a upřesnění z poznámky košíku, pokud jste nějaké uvedli.
  5. Prosíme Vás pak o kontrolu údajů a řešení případných změn, popř. zrušení objednávky. Pozdější změny pak již mohou mít dopad na cenu zakázky, či její storno poplatek.
  6. Náš pracovník neprodleně zpracuje zadání zakázky do výroby nebo zajistí dovoz k nám z velkoskladu dovozce. U nás tak nikdy nedochází ke zdržování Vaší objednávky. Klade to však nároky na včasné řešení všech změn, abyste se vyhnuli zbytečnému placení storno poplatku.
  7. Když obdržíme do našeho skladu Vaše objednané zboží, budeme Vás neprodleně informovat mailem. Jestli jste vybrali zaslání zboží na dobírku,  pošleme neprodleně po jeho naskladnění mailovou zprávu o tom, že vyřizujeme dopravu spedicí k Vám. Pokud si do týdne nevyzvednete zboží objednané jako osobní odběr, budeme Vám volat na zadané telefonní číslo, popř. psát další oznámení mailem.
  8. K poslání zboží k vám využíváme spediční firmu GEBRÜDER WEISS, TOPTRANS a výjimečně Českou poštu, která vám nábytek doveze za 1-2 pracovní dny od zaslání mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit čas vykládky zboží s přesností na 2-3 hodiny. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží za příplatek).
  9. DŮLEŽITÉ: Až budete přebírat zboží, dbejte na neporušenost obalu, popř. zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte při tom nárok na otevření obalu a prohlédnutí si nepoškození obsahu.Poté pak zboží nechat řidiči odvézt zpět se zápisem.
  10. Jestli se Vám stane cokoliv nepředvídatelného, neprodleně nám volejte! Jsme tu pro Vás a veškeré nesrovnalosti se snažíme řešit hned a k Vaší plné spokojenosti.
INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2018