Úvod > Kancelářský nábytek > Luxusní velký jednací stůl do zasedací místnosti 300x120cm

Velké jednací stoly EXPO EJ4 - kancelářský stůl jednací velký 300x120cm

Zasedací stůl EJ 4 s laminovým podnožím je zhotoven z laminované dřevotřísky s ABS hranou. Rozměry stolu jsou D-300 × H-120 × V-74 cm. Jedná se o luxusní a moderní jednací stůl, který zvedne prestiž Vaší firmy v očích obchodních partnerů. Pracovní desky stolů mají tl. 38 mm a 2mm silné ABS hrany chránící proti nárazu židlí apod. Jedná se o kvalitní českou výrobu. Zásuvkové moduly VAULT se objednávají zvlášť. Výnos a montáž se objednávají zvlášť pod ktlg.čísly MMO.VYNOS a MMO.MONTAZ .

Tip
Velký jednací stůl EJ 4 ořech -elektrifikace stolu se objednává zvlášť
Jednací stůl velký EJ 4 Velký jednací stůl z boku Jednací stůl ze spodu zasedací stůl z čela Reálné foto jednacího stolu EXPO z výstavy Zásuvkové moduly VAULT se objednávají níže zvlášť jako související zboží Detail podnoží stolu Ilustrační foto z katalogu výrobce - jednací stůl v provední merano Ilustrační foto z katalogu výrobce - jednací stůl v provední ořech Ilustrační foto z katalogu výrobce - jednací stůl v provední dub antracit Perokresba s rozměry stolu EJ4 Ilustračřní obrázek 3D jednacího stolu v provedení AKÁT
Katalog. č: OFO.EXPO EJ 4 Lamino
Druh zboží: stůl jednací
Řada: EXPO
Typ: jednací s lamino podnožím
šířka: 300 cm
výška: 74 cm
hloubka: 120 cm
Hmotnost:180 Kg
Materiál: lamino
Dodací lhůta:
3-4 týdny
Tato dodací lhůta je pouze orientační a může se na začátku školního roku i před koncem kalendářního roku značně prodloužit!
Záruční lhůta: 36 měsíců
celková cena:
15 121,- Kč
12 497,-,-bez DPH
Při platbě předem (sleva: - 2%) 14 819,- Kč
Kusů do košíku
Základní cena: s DPH 15 121 Kč
Vybrané varianty:
Vzorník lamina/podnoží 0,-
Změnit varianty »
Váš poradce
Jiří MACHÁČEK
Jiří MACHÁČEK

mob: 608 449 964
tel: 266 316 228
SKYPE: huranabytek
info@hura-nabytek.cz
Otevírací doba
poslat dotaz
Přejít na další výrobek

Varianty produktu - Luxusní velký jednací stůl do zasedací místnosti 300x120cm

Vzorník lamina/podnoží
















Podrobný popis: Luxusní velký jednací stůl do zasedací místnosti 300x120cm

Technický popis kancelářského nábytku Exner řady EXPO+

  • pracovní desky stolů mají tl. 38 mm a nohy 22 mm
  • všechny plochy pracovních stolů jsou opatřeny hranou ABS tl. 2 mm

Jednací stoly

  • stolové nohy jsou propojené diskrétní přepážkou, která zajišťuje dostatek soukromí
  • na přání uživatele, podle jeho požadavků, umístíme v pracovní desce kabelové průchodky
  • požadavek instalace kabelových rozvodů pod stolovou desku je vyřešen otočným elektropanelem, který se objednává zvlášť
  • nohy stolů jsou vybaveny skrytou rektifikací o celkové regulační výšce 25 mm pro dorovnání případných nerovností podlahy

Montáž

  • systém EXPO+ zahrnuje 46 prvků a ke každému je přiložen návod k montáži
  • opakovanou demontáž a montáž řady EXPO+ zajišťuje použití závrtných matic u spojovacích prvků. Toto řešení zabezpečuje velmi vysokou pevnost nábytku a usnadňuje případné stěhování

Technické parametry EJ 4

Hmotnost: 178,6 kg
Šířka: 300 cm
Výška: 74 cm

Hloubka:

Vyroben

120 cm

v ČR

Výnos a montáž se objednávají zvlášť pod ktlg.čísly MMO.VYNOS   a   MMO.MONTAZ .
Montáž svépomocí je dle návodu velmi snadná.



Balení obsahuje:
stůl v demontovaném stavu v krabicích s návodem k montáži

» Chcete se ještě na něco zeptat? Jsme tu pro vás - Jiří MACHÁČEK na telefonu 608 449 964

Pošlete dotaz na zboží Luxusní velký jednací stůl do zasedací místnosti 300x120cm

jméno Váš dotaz
email (*)
telefon
Napište číslici tři:
Neváhejte se zeptat našeho prodavače na výrobek Luxusní velký jednací stůl do zasedací místnosti 300x120cm. Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy.

S výrobkem "Luxusní velký jednací stůl do zasedací místnosti 300x120cm" si zákazníci také objednávají

Jednací židle MERENS MEETING

5 203,- ,- Kč vč. DPH

K "Luxusní velký jednací stůl do zasedací místnosti 300x120cm" doporučujeme

Kancelářské křeslo MERENS

9 669,- Kč vč. DPH

Produkty skladem a ihned k dodání

Televizní stolek Magic dlouhý

2 538,- Kč vč. DPH

Police malá ROSELLA OS146

810,- Kč vč. DPH

Od objednávky po dodání

  1. Než vložíte zboží do pomyslného nákupního košíku, zarolujte až dolů na této stránce, abyste si vybrali tu správnou variantu, kterou doopravdy máte v úmyslu koupit. Pokud náhodou něco spletete, dá se to napravit smazáním objednaného nábytku v košíku křížkem a pokračováním v objednávce pak vybrat to původně zamýšlené zboží ve správné variantě nebo barvě. Ne všechna zboží mají však možnost výběru barev, rozměrů a dalších variant.
  2. V nákupním košíku vyberete variantu dodávky objednávaného zboží (doprava nebo osobní odběr) a následně způsob úhrady zakázky (za hotové, předem zálohou, kartou přes internet a nebo na splátky systémem CETELEM). Níže pak je nutno vyplnit veškeré možné údaje (správně česky, protože se automaticky přenášejí při odesílání poštou nebo spedicí) a zejména dbejte na ověření si správnosti zadaného mobilního čísla a mailové adresy, aby Vám správně chodily informace o postupu vyřizování objednávky. Na konci stránky košíku je také okénko pro poznámku, kde můžete uvést vše, co uznáte za vhodné na doupřesnění objednávky.
  3. Když potvrdíte odeslání objednávky v nákupním košíku, přijde vám během 10 minut informační mail s Vaší objednávkou automaticky z našeho systému a proto si objednávku nemusíte ani předem tisknout. Toto potvrzení však zatím nebude obsahovat Vaše upřesnění z poznámky v košíku!
  4. Nejbližší pracovní den vám zašleme informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání mailem. Jestliže se termín neliší od běžné dodací lhůty, která je  zobrazena v detailu každého zboží vpravo na našich stránkách pod tlačítkem "do košíku". Až v tomto mailu budou zapracovány změny a upřesnění z poznámky košíku, pokud jste nějaké uvedli.
  5. Prosíme Vás pak o kontrolu údajů a řešení případných změn, popř. zrušení objednávky. Pozdější změny pak již mohou mít dopad na cenu zakázky, či její storno poplatek.
  6. Náš pracovník neprodleně zpracuje zadání zakázky do výroby nebo zajistí dovoz k nám z velkoskladu dovozce. U nás tak nikdy nedochází ke zdržování Vaší objednávky. Klade to však nároky na včasné řešení všech změn, abyste se vyhnuli zbytečnému placení storno poplatku.
  7. Když obdržíme do našeho skladu Vaše objednané zboží, budeme Vás neprodleně informovat mailem. Jestli jste vybrali zaslání zboží na dobírku,  pošleme neprodleně po jeho naskladnění mailovou zprávu o tom, že vyřizujeme dopravu spedicí k Vám. Pokud si do týdne nevyzvednete zboží objednané jako osobní odběr, budeme Vám volat na zadané telefonní číslo, popř. psát další oznámení mailem.
  8. K poslání zboží k vám využíváme spediční firmu GEBRÜDER WEISS, TOPTRANS a výjimečně Českou poštu, která vám nábytek doveze za 1-2 pracovní dny od zaslání mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit čas vykládky zboží s přesností na 2-3 hodiny. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží za příplatek).
  9. DŮLEŽITÉ: Až budete přebírat zboží, dbejte na neporušenost obalu, popř. zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte při tom nárok na otevření obalu a prohlédnutí si nepoškození obsahu.Poté pak zboží nechat řidiči odvézt zpět se zápisem.
  10. Jestli se Vám stane cokoliv nepředvídatelného, neprodleně nám volejte! Jsme tu pro Vás a veškeré nesrovnalosti se snažíme řešit hned a k Vaší plné spokojenosti.
INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2018