Úvod > Kancelářský nábytek > Kancelářské křeslo MERENS

MERENS - Kancelářské křeslo s Dopravou ZDARMA

MERENS - Kancelářské křeslo s Dopravou ZDARMA. Popis produktu: synchronní mechanismus bez omezení poloh blokace, nastavení výšky a hloubky sedáku, nastavením výšky opěráku, nastavení náklonu sedáku, nastavení síly protiváhy podle své hmotnosti, univerzální kolečka pro tvrdou podlahu i koberec, 3 roky záruka.

Kancelářské křeslo MERENS
Kancelářské křeslo MERENS Kancelářské křeslo MERENS Kancelářské křeslo MERENS
Katalog. č: OFO.MERENS-BP
Druh zboží: křeslo kancelářské
Typ: s područkami, bez opěrky hlavy
šířka: 68 cm
výška: 101 cm
hloubka: 56 cm
Hmotnost:17 Kg
Materiál: čaloun-kov
Dodací lhůta:
1 týden
Tato dodací lhůta je pouze orientační a může se na začátku školního roku i před koncem kalendářního roku značně prodloužit!
Záruční lhůta: 36 měsíců
celková cena:
9 669,- Kč
7 991,-,-bez DPH

Doprava zdarma

Při platbě předem (sleva: - 2%) 9 476,- Kč
Kusů do košíku
Základní cena: s DPH 9 669 Kč
Vybrané varianty:
Vzorník látky 0,-
Změnit varianty »
Váš poradce
Jiří MACHÁČEK
Jiří MACHÁČEK

mob: 608 449 964
tel: 266 316 228
SKYPE: huranabytek
info@hura-nabytek.cz
Otevírací doba
poslat dotaz
Přejít na další výrobek

Varianty produktu - Kancelářské křeslo MERENS

Vzorník látky
















Podrobný popis: Kancelářské křeslo MERENS

MERENS - Kancelářské křeslo s Dopravou ZDARMA

Technické parametry

Hmotnost: 17 kg
Nosnost: 120 kg
Celková výška: 101-11 cm
Šířka: 68/50 cm
Rozměry obalu: 77x67x64
Hloubka: 51-56 cm

Popis produktu

  • ­ synchronní mechanismus bez omezení poloh blokace
  • ­ nastavení výšky a hloubky sedáku
  • ­ nastavením výšky opěráku
  • ­ nastavení náklonu sedáku
  • ­ nastavení síly protiváhy podle své hmotnosti
  • ­ univerzální kolečka pro tvrdou podlahu i koberec
  • ­ 3 roky záruka

» Chcete se ještě na něco zeptat? Jsme tu pro vás - Jiří MACHÁČEK na telefonu 608 449 964

Pošlete dotaz na zboží Kancelářské křeslo MERENS

jméno Váš dotaz
email (*)
telefon
Napište číslici šest:
Neváhejte se zeptat našeho prodavače na výrobek Kancelářské křeslo MERENS. Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy.

S "Kancelářské křeslo MERENS" souvisí

Jednací židle MERENS MEETING

5 203,-,- Kč vč. DPH

Produkty skladem a ihned k dodání

Moderní předsíňová stěna 3

6 875,- Kč vč. DPH

Od objednávky po dodání

  1. Než vložíte zboží do pomyslného nákupního košíku, zarolujte až dolů na této stránce, abyste si vybrali tu správnou variantu, kterou doopravdy máte v úmyslu koupit. Pokud náhodou něco spletete, dá se to napravit smazáním objednaného nábytku v košíku křížkem a pokračováním v objednávce pak vybrat to původně zamýšlené zboží ve správné variantě nebo barvě. Ne všechna zboží mají však možnost výběru barev, rozměrů a dalších variant.
  2. V nákupním košíku vyberete variantu dodávky objednávaného zboží (doprava nebo osobní odběr) a následně způsob úhrady zakázky (za hotové, předem zálohou, kartou přes internet a nebo na splátky systémem CETELEM). Níže pak je nutno vyplnit veškeré možné údaje (správně česky, protože se automaticky přenášejí při odesílání poštou nebo spedicí) a zejména dbejte na ověření si správnosti zadaného mobilního čísla a mailové adresy, aby Vám správně chodily informace o postupu vyřizování objednávky. Na konci stránky košíku je také okénko pro poznámku, kde můžete uvést vše, co uznáte za vhodné na doupřesnění objednávky.
  3. Když potvrdíte odeslání objednávky v nákupním košíku, přijde vám během 10 minut informační mail s Vaší objednávkou automaticky z našeho systému a proto si objednávku nemusíte ani předem tisknout. Toto potvrzení však zatím nebude obsahovat Vaše upřesnění z poznámky v košíku!
  4. Nejbližší pracovní den vám zašleme informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání mailem. Jestliže se termín neliší od běžné dodací lhůty, která je  zobrazena v detailu každého zboží vpravo na našich stránkách pod tlačítkem "do košíku". Až v tomto mailu budou zapracovány změny a upřesnění z poznámky košíku, pokud jste nějaké uvedli.
  5. Prosíme Vás pak o kontrolu údajů a řešení případných změn, popř. zrušení objednávky. Pozdější změny pak již mohou mít dopad na cenu zakázky, či její storno poplatek.
  6. Náš pracovník neprodleně zpracuje zadání zakázky do výroby nebo zajistí dovoz k nám z velkoskladu dovozce. U nás tak nikdy nedochází ke zdržování Vaší objednávky. Klade to však nároky na včasné řešení všech změn, abyste se vyhnuli zbytečnému placení storno poplatku.
  7. Když obdržíme do našeho skladu Vaše objednané zboží, budeme Vás neprodleně informovat mailem. Jestli jste vybrali zaslání zboží na dobírku,  pošleme neprodleně po jeho naskladnění mailovou zprávu o tom, že vyřizujeme dopravu spedicí k Vám. Pokud si do týdne nevyzvednete zboží objednané jako osobní odběr, budeme Vám volat na zadané telefonní číslo, popř. psát další oznámení mailem.
  8. K poslání zboží k vám využíváme spediční firmu GEBRÜDER WEISS, TOPTRANS a výjimečně Českou poštu, která vám nábytek doveze za 1-2 pracovní dny od zaslání mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit čas vykládky zboží s přesností na 2-3 hodiny. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží za příplatek).
  9. DŮLEŽITÉ: Až budete přebírat zboží, dbejte na neporušenost obalu, popř. zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte při tom nárok na otevření obalu a prohlédnutí si nepoškození obsahu.Poté pak zboží nechat řidiči odvézt zpět se zápisem.
  10. Jestli se Vám stane cokoliv nepředvídatelného, neprodleně nám volejte! Jsme tu pro Vás a veškeré nesrovnalosti se snažíme řešit hned a k Vaší plné spokojenosti.
INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2018