Úvod > Kancelářský nábytek > Kvalitní kancelářské křeslo SATURN se stavitelnými područkami a podhla

SATURN - Kancelářské křeslo + područky s Dopravou ZDARMA

Kancelářská židle SATURN. Popis produktu: synchronní mechanismus se 4 polohami blokace, nastavení výšky sedáku, výškově a hloubkově stavitelná bederní opěrka, nastavení síly protiváhy podle své hmotnosti, nastavení výšky a úhlu hlavové opěrky, univerzální kolečka pro tvrdou podlahu i koberec, 3 roky záruka.

Tip
Kancelářské křeslo SATURN - ergonomická kancelářská židle
Kancelářské křeslo SATURN - ergonomická kancelářská židle - vínová čelní pohled Kancelářské křeslo SATURN - ergonomická kancelářská židle - modrá Kancelářské křeslo SATURN - ergonomická kancelářská židle - oranžová Kancelářské křeslo SATURN - ergonomická kancelářská židle - různé varianty Kvalitní kancelářské křeslo SATURN se stavitelnými područkami a podhla Kvalitní kancelářské křeslo SATURN se stavitelnými područkami a podhla Kvalitní kancelářské křeslo SATURN se stavitelnými područkami a podhla
Katalog. č: OFO.SATURN
Druh zboží: židle kancelářská
Typ: ergonomické, synchronní mechanika
šířka: 63 cm
výška: 124 cm
hloubka: 50 cm
Hmotnost:25 Kg
Materiál: síťovina
Dodací lhůta:
1 týden
Tato dodací lhůta je pouze orientační a může se na začátku školního roku i před koncem kalendářního roku značně prodloužit!
Záruční lhůta: 36 měsíců
celková cena:
8 954,-,- Kč
7 400,-,-bez DPH

Doprava zdarma

Při platbě předem (sleva: - 2%) 8 775,- Kč
Kusů do košíku
Základní cena: s DPH 8 954,- Kč
Vybrané varianty:
Vzorník látky 0,-
Změnit varianty »

Splátková kalkulačka CETELEM

Váš poradce
Martin FAFEK
Martin FAFEK

mob: 608083088
obchod@hura-nabytek.cz
Otevírací doba
poslat dotaz
Přejít na další výrobek

Varianty produktu - Kvalitní kancelářské křeslo SATURN se stavitelnými područkami a podhla

Vzorník látky













Podrobný popis: Kvalitní kancelářské křeslo SATURN se stavitelnými područkami a podhla

SATURN - Kancelářské křeslo SATURN + područky + podhlavník

Technické parametry

Hmotnost: 25 kg
Nosnost: 130 kg
Celková výška: 116-124 cm
Šířka: 63/52 cm
Rozměry obalu: 83x64x33
Hloubka: 50 cm

Popis produktu

  • ­ synchronní mechanismus se 4 polohami blokace
  • ­ nastavení výšky sedáku
  • ­ výškově a hloubkově stavitelná bederní opěrka
  • ­ nastavení síly protiváhy podle své hmotnosti
  • ­ nastavení výšky a úhlu hlavové opěrky
  • ­ univerzální kolečka pro tvrdou podlahu i koberec
  • ­ 3 roky záruka


Balení obsahuje:
zboží je v částečném demontu v krabici s návodem a područkami

» Chcete se ještě na něco zeptat? Jsme tu pro vás - Martin FAFEK na telefonu 608083088

Pošlete dotaz na zboží Kvalitní kancelářské křeslo SATURN se stavitelnými područkami a podhla

jméno Váš dotaz
email (*)
telefon
Napište číslici sedm:
Neváhejte se zeptat našeho prodavače na výrobek Kvalitní kancelářské křeslo SATURN se stavitelnými područkami a podhla. Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy.

S "Kvalitní kancelářské křeslo SATURN se stavitelnými područkami a podhla" souvisí

Kancelářské křeslo VAPOR

13 288,- Kč vč. DPH

Kancelářské křeslo SIRIUS

16 795,- Kč vč. DPH

Produkty skladem a ihned k dodání

Od objednávky po dodání

  1. Než vložíte zboží do pomyslného nákupního košíku, zarolujte až dolů na této stránce, abyste si vybrali tu správnou variantu, kterou doopravdy máte v úmyslu koupit. Pokud náhodou něco spletete, dá se to napravit smazáním objednaného nábytku v košíku křížkem a pokračováním v objednávce pak vybrat to původně zamýšlené zboží ve správné variantě nebo barvě. Ne všechna zboží mají však možnost výběru barev, rozměrů a dalších variant.
  2. V nákupním košíku vyberete variantu dodávky objednávaného zboží (doprava nebo osobní odběr) a následně způsob úhrady zakázky (za hotové, předem zálohou, kartou přes internet a nebo na splátky systémem CETELEM). Níže pak je nutno vyplnit veškeré možné údaje (správně česky, protože se automaticky přenášejí při odesílání poštou nebo spedicí) a zejména dbejte na ověření si správnosti zadaného mobilního čísla a mailové adresy, aby Vám správně chodily informace o postupu vyřizování objednávky. Na konci stránky košíku je také okénko pro poznámku, kde můžete uvést vše, co uznáte za vhodné na doupřesnění objednávky.
  3. Když potvrdíte odeslání objednávky v nákupním košíku, přijde vám během 10 minut informační mail s Vaší objednávkou automaticky z našeho systému a proto si objednávku nemusíte ani předem tisknout. Toto potvrzení však zatím nebude obsahovat Vaše upřesnění z poznámky v košíku!
  4. Nejbližší pracovní den vám zašleme informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání mailem. Jestliže se termín neliší od běžné dodací lhůty, která je  zobrazena v detailu každého zboží vpravo na našich stránkách pod tlačítkem "do košíku". Až v tomto mailu budou zapracovány změny a upřesnění z poznámky košíku, pokud jste nějaké uvedli.
  5. Prosíme Vás pak o kontrolu údajů a řešení případných změn, popř. zrušení objednávky. Pozdější změny pak již mohou mít dopad na cenu zakázky, či její storno poplatek.
  6. Náš pracovník neprodleně zpracuje zadání zakázky do výroby nebo zajistí dovoz k nám z velkoskladu dovozce. U nás tak nikdy nedochází ke zdržování Vaší objednávky. Klade to však nároky na včasné řešení všech změn, abyste se vyhnuli zbytečnému placení storno poplatku.
  7. Když obdržíme do našeho skladu Vaše objednané zboží, budeme Vás neprodleně informovat mailem. Jestli jste vybrali zaslání zboží na dobírku,  pošleme neprodleně po jeho naskladnění mailovou zprávu o tom, že vyřizujeme dopravu spedicí k Vám. Pokud si do týdne nevyzvednete zboží objednané jako osobní odběr, budeme Vám volat na zadané telefonní číslo, popř. psát další oznámení mailem.
  8. K poslání zboží k vám využíváme spediční firmu GEBRÜDER WEISS, TOPTRANS a výjimečně Českou poštu, která vám nábytek doveze za 1-2 pracovní dny od zaslání mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit čas vykládky zboží s přesností na 2-3 hodiny. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží za příplatek).
  9. DŮLEŽITÉ: Až budete přebírat zboží, dbejte na neporušenost obalu, popř. zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte při tom nárok na otevření obalu a prohlédnutí si nepoškození obsahu.Poté pak zboží nechat řidiči odvézt zpět se zápisem.
  10. Jestli se Vám stane cokoliv nepředvídatelného, neprodleně nám volejte! Jsme tu pro Vás a veškeré nesrovnalosti se snažíme řešit hned a k Vaší plné spokojenosti.

Výrobce: OFFICE PRO

INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2017