Úvod > Kancelářský nábytek > Kancelářská židle, koženka černá, synchronní mechanisus, alu kříž KA-H

Kancelářská židle, koženka černá, synchronní mechanisus, alu kříž

Elegantní kancelářské křeslo s područkami zaručí příjemné posezení díky vysoké funkčnosti a bohatému polstrování.

AkceSkladem
Kancelářská židle, koženka černá, synchronní mechanisus, alu kříž KA-H
Kancelářská židle, koženka černá, synchronní mechanisus, alu kříž KA-H Kancelářská židle, koženka černá, synchronní mechanisus, alu kříž KA-H Kancelářská židle, koženka černá, synchronní mechanisus, alu kříž KA-H
SKLADEM
Můžete mít doma
ve čtvrtek 29.6.2017
Záruční lhůta: 24 měsíců
Katalog. č: ATC.KA-H028 BK
Druh zboží: židle kancelářská
Rozměry: 57-67x50-71x120-128x48-56cm
Hmotnost:25 Kg
Původní cena:
7 990 Kč
celková cena:
7 580,- Kč
6 264,-bez DPH
Při platbě předem (sleva: - 2%) 7 428,- Kč
Kusů do košíku

Splátková kalkulačka CETELEM

Váš poradce
Martin FAFEK
Martin FAFEK

mob: 608083088
obchod@hura-nabytek.cz
Otevírací doba
poslat dotaz
Akce trvá do: 30.06.2017
Přejít na další výrobek

Podrobný popis: Kancelářská židle, koženka černá, synchronní mechanisus, alu kříž KA-H

Elegantní kancelářské křeslo s područkami zaručí příjemné posezení díky vysoké funkčnosti a bohatému polstrování.

Parametry prošéfovské křeslo do kanceláře:

Nosnost: 120 kg
Výškově nastavitelné: Ano
Područky: Ano
Typ područky: Pevná
Kříž: Kovový
Mechanismus: Synchronní
Výška: 120-128cm
Šířka: 67cm
Hloubka: 71cm
Výška sedu: 48-56cm
Šířka sedu: 57cm
Hloubka sedu: 50cm
Kolečka: Univerzální
Karton1: 91x42x64


» Chcete se ještě na něco zeptat? Jsme tu pro vás - Martin FAFEK na telefonu 608083088

Pošlete dotaz na zboží Kancelářská židle, koženka černá, synchronní mechanisus, alu kříž KA-H

jméno Váš dotaz
email (*)
telefon
Napište číslici dvě:
Neváhejte se zeptat našeho prodavače na výrobek Kancelářská židle, koženka černá, synchronní mechanisus, alu kříž KA-H. Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy.

S výrobkem "Kancelářská židle, koženka černá, synchronní mechanisus, alu kříž KA-H" si zákazníci také objednávají

Produkty skladem a ihned k dodání

Taburetka, FUMEL 0000105563

599,- Kč vč. DPH

Skříň sestavy Office C503

3 717,- Kč vč. DPH

Židle Z20V nastavitelná

1 608,- Kč vč. DPH

Od objednávky po dodání

  1. Než vložíte zboží do pomyslného nákupního košíku, zarolujte až dolů na této stránce, abyste si vybrali tu správnou variantu, kterou doopravdy máte v úmyslu koupit. Pokud náhodou něco spletete, dá se to napravit smazáním objednaného nábytku v košíku křížkem a pokračováním v objednávce pak vybrat to původně zamýšlené zboží ve správné variantě nebo barvě. Ne všechna zboží mají však možnost výběru barev, rozměrů a dalších variant.
  2. V nákupním košíku vyberete variantu dodávky objednávaného zboží (doprava nebo osobní odběr) a následně způsob úhrady zakázky (za hotové, předem zálohou, kartou přes internet a nebo na splátky systémem CETELEM). Níže pak je nutno vyplnit veškeré možné údaje (správně česky, protože se automaticky přenášejí při odesílání poštou nebo spedicí) a zejména dbejte na ověření si správnosti zadaného mobilního čísla a mailové adresy, aby Vám správně chodily informace o postupu vyřizování objednávky. Na konci stránky košíku je také okénko pro poznámku, kde můžete uvést vše, co uznáte za vhodné na doupřesnění objednávky.
  3. Když potvrdíte odeslání objednávky v nákupním košíku, přijde vám během 10 minut informační mail s Vaší objednávkou automaticky z našeho systému a proto si objednávku nemusíte ani předem tisknout. Toto potvrzení však zatím nebude obsahovat Vaše upřesnění z poznámky v košíku!
  4. Nejbližší pracovní den vám zašleme informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání mailem. Jestliže se termín neliší od běžné dodací lhůty, která je  zobrazena v detailu každého zboží vpravo na našich stránkách pod tlačítkem "do košíku". Až v tomto mailu budou zapracovány změny a upřesnění z poznámky košíku, pokud jste nějaké uvedli.
  5. Prosíme Vás pak o kontrolu údajů a řešení případných změn, popř. zrušení objednávky. Pozdější změny pak již mohou mít dopad na cenu zakázky, či její storno poplatek.
  6. Náš pracovník neprodleně zpracuje zadání zakázky do výroby nebo zajistí dovoz k nám z velkoskladu dovozce. U nás tak nikdy nedochází ke zdržování Vaší objednávky. Klade to však nároky na včasné řešení všech změn, abyste se vyhnuli zbytečnému placení storno poplatku.
  7. Když obdržíme do našeho skladu Vaše objednané zboží, budeme Vás neprodleně informovat mailem. Jestli jste vybrali zaslání zboží na dobírku,  pošleme neprodleně po jeho naskladnění mailovou zprávu o tom, že vyřizujeme dopravu spedicí k Vám. Pokud si do týdne nevyzvednete zboží objednané jako osobní odběr, budeme Vám volat na zadané telefonní číslo, popř. psát další oznámení mailem.
  8. K poslání zboží k vám využíváme spediční firmu GEBRÜDER WEISS, TOPTRANS a výjimečně Českou poštu, která vám nábytek doveze za 1-2 pracovní dny od zaslání mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit čas vykládky zboží s přesností na 2-3 hodiny. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží za příplatek).
  9. DŮLEŽITÉ: Až budete přebírat zboží, dbejte na neporušenost obalu, popř. zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte při tom nárok na otevření obalu a prohlédnutí si nepoškození obsahu.Poté pak zboží nechat řidiči odvézt zpět se zápisem.
  10. Jestli se Vám stane cokoliv nepředvídatelného, neprodleně nám volejte! Jsme tu pro Vás a veškeré nesrovnalosti se snažíme řešit hned a k Vaší plné spokojenosti.

Výrobce: AUTRONIC

INFORMACE
CETELEM Doprava zdarma Spolehlivá firma 2017