Úvod > Kancelářský nábytek > Kancelářské křeslo KAB ASSOCIATE pro 24 h. provozy

Zátěžové ergonomické kancelářské křeslo vhodné pro směnný provoz doprava ZDARMA

Velmi kvalitní kancelářské křeslo na pneumatickém pístu STABILUS s vysokým opěrákem s opěrkou hlavy s područkami z měkčeného polyuretanu s kovovou kostrou, sklopné, výškově stavitelné s bederní operkou nastavitelnou třemi vzduchovými polštáři. Báze (kríž) je černý kovový, typ pavouk. Výplň sedáku i opěráku je z polyuretanové pěny. K dodání do 10 týdnů od objednání Záruka - 2 roky pro NONSTOP provozy, provádíme i pozáruční servis. Pohyb potlačuje stres a svalové napětí,jemuž je tělo vystaveno. Pracovní křesla KAB nabízí uživateli volbu mnohostranného nastavení.

Tip
obrázek křesla Associate
Kancelářská židle KAB ASSOCIATE pro 24 hodinový provoz obrázek křesla s popiskem obrázek možného naklonění detail opěrky hlavy detail sedáku křesla ( provedení černá kůže ) obrázek křesla v kanceláři rozsah použití
Katalog. č: TPE.ASSOCIATE
Druh zboží: židle kancelářská
Řada: KAB
Typ: non stop provoz
Rozměry: Š-63,5, H-59, V-129až139 cm
Hmotnost:17 Kg
Materiál: čaloun-kov
Dodací lhůta:
2-3 týdny
Tato dodací lhůta je pouze orientační a může se na začátku školního roku i před koncem kalendářního roku značně prodloužit!
Záruční lhůta: 24 měsíců
celková cena:
34 013,- Kč
28 110,-,-bez DPH

Doprava zdarma

Při platbě předem (sleva: - 2%) 33 333,- Kč
Kusů do košíku
Základní cena: s DPH 34 013 Kč
Vybrané varianty:
Výběr ramínka na záda... 0,-
Volba opěrky hlavy 0,-
Výběr koleček 0,-
Vzorník látek a kůží 0,-
Změnit varianty »
Váš poradce
Martin FAFEK
Martin FAFEK

mob: 608083088
info@hura-nabytek.cz
Otevírací doba
poslat dotaz
Přejít na další výrobek

Varianty produktu - Kancelářské křeslo KAB ASSOCIATE pro 24 h. provozy

Výběr ramínka na záda křesla













Volba opěrky hlavy









Výběr koleček









Vzorník látek a kůží

















































U tohoto zboží se jedná o výrobu dle Vašeho přání na zakázku a nelze zde uplatnit právo na vrácení zboží do 14-ti dnů bez udání důvodů

Podrobný popis: Kancelářské křeslo KAB ASSOCIATE pro 24 h. provozy

Kancelárské kreslo na pneumatickém pístu STABILUS:
vysoký op
erák s operkou hlavy
s podru
ckami - polyuretan s kovovou kostrou, sklopné, výškove stavitelné
bederní op
erka - nastavitelná tremi vzduchovými polštári
báze (k
ríž) - cerný kovový, typ pavouk
výpln
e - sedák i operák polyuretanová pena
Dodací lhuty - do 13 týdnů od objednání
Záruka - 2 roky pro NONSTOP provozy, provádíme i pozárucní servis
Certifikáty kvality - BS5459:2000 Part 2, BS EN 1335:2000 Part 2 a 3 - pevnost, stabilita a spolehlivost, BS EN 1335:2000 Part 1 - C rozmery, ergonomie, a atest pro

Pohyb potlačuje stres a svalové napětí,jemuž je tělo vystaveno. Pracovní křesla KAB nabízí uživateli volbu mnohostranného nastavení.



Kancelárské kreslo na pneumatickém pístu STABILUS:
vysoký op
erák s ope
rkou hlavy
s podru
ckami - polyuretan s kovovou kostrou, sklopné, výškove
stavitelné
bederní op
erka - nastavitelná tremi vzduchovými polštár
i
báze (k
ríž) - c
erný kovový, typ pavouk
výpln
e - sedák i operák polyuretanová pe
na
Dodací lhuty - do 13 týdnů od objednání
Záruka - 2 roky pro NONSTOP provozy, provádíme i pozáruc
ní servis
Certifikáty kvality - BS5459:2000 Part 2, BS EN 1335:2000 Part 2 a 3 - pevnost, stabilita a spolehlivost, BS EN 1335:2000 Part 1 - C rozmery, ergonomie, a atest pro

Pohyb potlačuje stres a svalové napětí,jemuž je tělo vystaveno. Pracovní křesla KAB nabízí uživateli volbu mnohostranného nastavení.



Balení obsahuje:
Křeslo je dodáváno ve smontovaném stavu v krabici

» Chcete se ještě na něco zeptat? Jsme tu pro vás - Martin FAFEK na telefonu 608083088

Pošlete dotaz na zboží Kancelářské křeslo KAB ASSOCIATE pro 24 h. provozy

jméno Váš dotaz
email (*)
telefon
Napište číslici jedna:
Neváhejte se zeptat našeho prodavače na výrobek Kancelářské křeslo KAB ASSOCIATE pro 24 h. provozy. Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy.

S "Kancelářské křeslo KAB ASSOCIATE pro 24 h. provozy" souvisí

Produkty skladem a ihned k dodání

Od objednávky po dodání

  1. Než vložíte zboží do pomyslného nákupního košíku, zarolujte až dolů na této stránce, abyste si vybrali tu správnou variantu, kterou doopravdy máte v úmyslu koupit. Pokud náhodou něco spletete, dá se to napravit smazáním objednaného nábytku v košíku křížkem a pokračováním v objednávce pak vybrat to původně zamýšlené zboží ve správné variantě nebo barvě. Ne všechna zboží mají však možnost výběru barev, rozměrů a dalších variant.
  2. V nákupním košíku vyberete variantu dodávky objednávaného zboží (doprava nebo osobní odběr) a následně způsob úhrady zakázky (za hotové, předem zálohou, kartou přes internet a nebo na splátky systémem CETELEM). Níže pak je nutno vyplnit veškeré možné údaje (správně česky, protože se automaticky přenášejí při odesílání poštou nebo spedicí) a zejména dbejte na ověření si správnosti zadaného mobilního čísla a mailové adresy, aby Vám správně chodily informace o postupu vyřizování objednávky. Na konci stránky košíku je také okénko pro poznámku, kde můžete uvést vše, co uznáte za vhodné na doupřesnění objednávky.
  3. Když potvrdíte odeslání objednávky v nákupním košíku, přijde vám během 10 minut informační mail s Vaší objednávkou automaticky z našeho systému a proto si objednávku nemusíte ani předem tisknout. Toto potvrzení však zatím nebude obsahovat Vaše upřesnění z poznámky v košíku!
  4. Nejbližší pracovní den vám zašleme informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání mailem. Jestliže se termín neliší od běžné dodací lhůty, která je  zobrazena v detailu každého zboží vpravo na našich stránkách pod tlačítkem "do košíku". Až v tomto mailu budou zapracovány změny a upřesnění z poznámky košíku, pokud jste nějaké uvedli.
  5. Prosíme Vás pak o kontrolu údajů a řešení případných změn, popř. zrušení objednávky. Pozdější změny pak již mohou mít dopad na cenu zakázky, či její storno poplatek.
  6. Náš pracovník neprodleně zpracuje zadání zakázky do výroby nebo zajistí dovoz k nám z velkoskladu dovozce. U nás tak nikdy nedochází ke zdržování Vaší objednávky. Klade to však nároky na včasné řešení všech změn, abyste se vyhnuli zbytečnému placení storno poplatku.
  7. Když obdržíme do našeho skladu Vaše objednané zboží, budeme Vás neprodleně informovat mailem. Jestli jste vybrali zaslání zboží na dobírku,  pošleme neprodleně po jeho naskladnění mailovou zprávu o tom, že vyřizujeme dopravu spedicí k Vám. Pokud si do týdne nevyzvednete zboží objednané jako osobní odběr, budeme Vám volat na zadané telefonní číslo, popř. psát další oznámení mailem.
  8. K poslání zboží k vám využíváme spediční firmu GEBRÜDER WEISS, TOPTRANS a výjimečně Českou poštu, která vám nábytek doveze za 1-2 pracovní dny od zaslání mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit čas vykládky zboží s přesností na 2-3 hodiny. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží za příplatek).
  9. DŮLEŽITÉ: Až budete přebírat zboží, dbejte na neporušenost obalu, popř. zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte při tom nárok na otevření obalu a prohlédnutí si nepoškození obsahu.Poté pak zboží nechat řidiči odvézt zpět se zápisem.
  10. Jestli se Vám stane cokoliv nepředvídatelného, neprodleně nám volejte! Jsme tu pro Vás a veškeré nesrovnalosti se snažíme řešit hned a k Vaší plné spokojenosti.

Kategorie produktu: Kancelářské křeslo KAB ASSOCIATE pro 24 h. provozy

INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2018