Úvod > Kancelářský nábytek > 1290 PU ASYN dílenská židle z polyuretanu

Dílenská pracovní židle 1290 PU ASYN s asynchronním mechanismem bez područek

1290 PU ASYN je praktická židle do dílenských prostor. Sedák i opěrák jsou vyrobeny z velice kvalitní PUR pěny, která je měkčená. Povrch je omyvatelný, takže se i snadno udržuje. Židle je opatřena i asynchronní mechanikou a plynovým pístem k jednoduchému a plynulému nastavení výšky sedáku. Cena je bez područek, ty je ale možné přiobjednat za příplatek.

Dílenská židle PU ASYN
Dílenská židle PU ASYN
Katalog. č: ATS.1290 PU ASYN
Druh zboží: židle dílenská
Řada: ANTARES
Typ: bez područek
Rozměry: vs-44-57 cm
Hmotnost:8 Kg
Materiál: plast
Dodací lhůta:
2-3 týdny
Tato dodací lhůta je pouze orientační a může se na začátku školního roku i před koncem kalendářního roku značně prodloužit!
Záruční lhůta: 24 měsíců
celková cena:
2 503,- Kč
2 069,-,-bez DPH
Při platbě předem (sleva: - 2%) 2 453,- Kč
Kusů do košíku
Základní cena: s DPH 2 503 Kč
Vybrané varianty:
Volba koleček 0,-
Změnit varianty »

Splátková kalkulačka CETELEM

Váš poradce
Martin FAFEK
Martin FAFEK

mob: 608083088
info@hura-nabytek.cz
Otevírací doba
poslat dotaz
Přejít na další výrobek

Varianty produktu - 1290 PU ASYN dílenská židle z polyuretanu

Volba koleček




U tohoto zboží se jedná o výrobu dle Vašeho přání na zakázku a nelze zde uplatnit právo na vrácení zboží do 14-ti dnů bez udání důvodů

Podrobný popis: 1290 PU ASYN dílenská židle z polyuretanu

Dílenská židle 1290 PU ASYN je omyvatelná s asynchronní mechanikou, s plynovým pístem a bez područek. Ty je možné si za příplatek přiobjednat.



Balení obsahuje:
pur židli v demontu s návodem k montáži, balenou ve folii

» Chcete se ještě na něco zeptat? Jsme tu pro vás - Martin FAFEK na telefonu 608083088

Pošlete dotaz na zboží 1290 PU ASYN dílenská židle z polyuretanu

jméno Váš dotaz
email (*)
telefon
Napište číslici tři:
Neváhejte se zeptat našeho prodavače na výrobek 1290 PU ASYN dílenská židle z polyuretanu. Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy.

S výrobkem "1290 PU ASYN dílenská židle z polyuretanu" si zákazníci také objednávají

K "1290 PU ASYN dílenská židle z polyuretanu" doporučujeme

Produkty skladem a ihned k dodání

Od objednávky po dodání

  1. Než vložíte zboží do pomyslného nákupního košíku, zarolujte až dolů na této stránce, abyste si vybrali tu správnou variantu, kterou doopravdy máte v úmyslu koupit. Pokud náhodou něco spletete, dá se to napravit smazáním objednaného nábytku v košíku křížkem a pokračováním v objednávce pak vybrat to původně zamýšlené zboží ve správné variantě nebo barvě. Ne všechna zboží mají však možnost výběru barev, rozměrů a dalších variant.
  2. V nákupním košíku vyberete variantu dodávky objednávaného zboží (doprava nebo osobní odběr) a následně způsob úhrady zakázky (za hotové, předem zálohou, kartou přes internet a nebo na splátky systémem CETELEM). Níže pak je nutno vyplnit veškeré možné údaje (správně česky, protože se automaticky přenášejí při odesílání poštou nebo spedicí) a zejména dbejte na ověření si správnosti zadaného mobilního čísla a mailové adresy, aby Vám správně chodily informace o postupu vyřizování objednávky. Na konci stránky košíku je také okénko pro poznámku, kde můžete uvést vše, co uznáte za vhodné na doupřesnění objednávky.
  3. Když potvrdíte odeslání objednávky v nákupním košíku, přijde vám během 10 minut informační mail s Vaší objednávkou automaticky z našeho systému a proto si objednávku nemusíte ani předem tisknout. Toto potvrzení však zatím nebude obsahovat Vaše upřesnění z poznámky v košíku!
  4. Nejbližší pracovní den vám zašleme informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání mailem. Jestliže se termín neliší od běžné dodací lhůty, která je  zobrazena v detailu každého zboží vpravo na našich stránkách pod tlačítkem "do košíku". Až v tomto mailu budou zapracovány změny a upřesnění z poznámky košíku, pokud jste nějaké uvedli.
  5. Prosíme Vás pak o kontrolu údajů a řešení případných změn, popř. zrušení objednávky. Pozdější změny pak již mohou mít dopad na cenu zakázky, či její storno poplatek.
  6. Náš pracovník neprodleně zpracuje zadání zakázky do výroby nebo zajistí dovoz k nám z velkoskladu dovozce. U nás tak nikdy nedochází ke zdržování Vaší objednávky. Klade to však nároky na včasné řešení všech změn, abyste se vyhnuli zbytečnému placení storno poplatku.
  7. Když obdržíme do našeho skladu Vaše objednané zboží, budeme Vás neprodleně informovat mailem. Jestli jste vybrali zaslání zboží na dobírku,  pošleme neprodleně po jeho naskladnění mailovou zprávu o tom, že vyřizujeme dopravu spedicí k Vám. Pokud si do týdne nevyzvednete zboží objednané jako osobní odběr, budeme Vám volat na zadané telefonní číslo, popř. psát další oznámení mailem.
  8. K poslání zboží k vám využíváme spediční firmu GEBRÜDER WEISS, TOPTRANS a výjimečně Českou poštu, která vám nábytek doveze za 1-2 pracovní dny od zaslání mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit čas vykládky zboží s přesností na 2-3 hodiny. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží za příplatek).
  9. DŮLEŽITÉ: Až budete přebírat zboží, dbejte na neporušenost obalu, popř. zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte při tom nárok na otevření obalu a prohlédnutí si nepoškození obsahu.Poté pak zboží nechat řidiči odvézt zpět se zápisem.
  10. Jestli se Vám stane cokoliv nepředvídatelného, neprodleně nám volejte! Jsme tu pro Vás a veškeré nesrovnalosti se snažíme řešit hned a k Vaší plné spokojenosti.
INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2018