Úvod > Kancelářský nábytek > Kancelářská pracovní židle 1380 SYN C Antistatic (ESD)

Židle pracovní 1380 SYN C Antistatic (ESD) kancelářské křeslo

Kancelářská pracovní židle s polyuretanovými područkami, konstruovaná tak, aby odváděla statickou elektřinu z pracoviště s přítomností elektronických komponentů a těkavých chemikálií. Antistatický potah, všechny součásti židle, včetně speciální látky a koleček, jsou vodivé, měřený odpor: 0,1 MW, standardní odstín potahu - tmavě šedá (antracit), chromovaná ocelová báze. Cena je bez područek, které se musí objednat zvlášť.

1380 SYN C Antistatic (ESD)
1380 SYN C Antistatic (ESD)
Katalog. č: ATS.1380 SYN C Antistatic (ESD)
Druh zboží: židle kancelářská
Řada: OKLAHOMA
Rozměry: celková výška 91-108 cm, výška sedáku 45-58 cm
šířka: 57.5 cm
hloubka: 45 cm
Hmotnost:9.9 Kg
Materiál: kov-čaloun
Dodací lhůta:
2-3 týdny
Tato dodací lhůta je pouze orientační a může se na začátku školního roku i před koncem kalendářního roku značně prodloužit!
Záruční lhůta: 24 měsíců
celková cena:
5 754,- Kč
4 755,-,-bez DPH
Při platbě předem (sleva: - 2%) 5 638,- Kč
Kusů do košíku
Základní cena: s DPH 5 754 Kč
Vybrané varianty:
Volba koleček 0,-
Změnit varianty »
Váš poradce
Martin FAFEK
Martin FAFEK

mob: 608083088
info@hura-nabytek.cz
Otevírací doba
poslat dotaz
Přejít na další výrobek

Varianty produktu - Kancelářská pracovní židle 1380 SYN C Antistatic (ESD)

Volba koleček




U tohoto zboží se jedná o výrobu dle Vašeho přání na zakázku a nelze zde uplatnit právo na vrácení zboží do 14-ti dnů bez udání důvodů

Podrobný popis: Kancelářská pracovní židle 1380 SYN C Antistatic (ESD)

nosnost 130 kg
celková výška 91-108 cm
hloubka sedáku 45 cm
výška sedáku 45-58 cm
šířka 57,5 cm
balení karton
objem 0,328 m3
hmotnost (v Kg) 9.9000


Balení obsahuje:
kancelářskou židli v demontu s návodem k montáži, balenou v krabici

» Chcete se ještě na něco zeptat? Jsme tu pro vás - Martin FAFEK na telefonu 608083088

Pošlete dotaz na zboží Kancelářská pracovní židle 1380 SYN C Antistatic (ESD)

jméno Váš dotaz
email (*)
telefon
Napište číslici dvě:
Neváhejte se zeptat našeho prodavače na výrobek Kancelářská pracovní židle 1380 SYN C Antistatic (ESD). Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy.

K "Kancelářská pracovní židle 1380 SYN C Antistatic (ESD)" doporučujeme

Produkty skladem a ihned k dodání

Zdravotnická židle MEDI 1256 G

3 170,- Kč vč. DPH

Police LANDWOOD 30 FN1439

499,- Kč vč. DPH

Od objednávky po dodání

  1. Než vložíte zboží do pomyslného nákupního košíku, zarolujte až dolů na této stránce, abyste si vybrali tu správnou variantu, kterou doopravdy máte v úmyslu koupit. Pokud náhodou něco spletete, dá se to napravit smazáním objednaného nábytku v košíku křížkem a pokračováním v objednávce pak vybrat to původně zamýšlené zboží ve správné variantě nebo barvě. Ne všechna zboží mají však možnost výběru barev, rozměrů a dalších variant.
  2. V nákupním košíku vyberete variantu dodávky objednávaného zboží (doprava nebo osobní odběr) a následně způsob úhrady zakázky (za hotové, předem zálohou, kartou přes internet a nebo na splátky systémem CETELEM). Níže pak je nutno vyplnit veškeré možné údaje (správně česky, protože se automaticky přenášejí při odesílání poštou nebo spedicí) a zejména dbejte na ověření si správnosti zadaného mobilního čísla a mailové adresy, aby Vám správně chodily informace o postupu vyřizování objednávky. Na konci stránky košíku je také okénko pro poznámku, kde můžete uvést vše, co uznáte za vhodné na doupřesnění objednávky.
  3. Když potvrdíte odeslání objednávky v nákupním košíku, přijde vám během 10 minut informační mail s Vaší objednávkou automaticky z našeho systému a proto si objednávku nemusíte ani předem tisknout. Toto potvrzení však zatím nebude obsahovat Vaše upřesnění z poznámky v košíku!
  4. Nejbližší pracovní den vám zašleme informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání mailem. Jestliže se termín neliší od běžné dodací lhůty, která je  zobrazena v detailu každého zboží vpravo na našich stránkách pod tlačítkem "do košíku". Až v tomto mailu budou zapracovány změny a upřesnění z poznámky košíku, pokud jste nějaké uvedli.
  5. Prosíme Vás pak o kontrolu údajů a řešení případných změn, popř. zrušení objednávky. Pozdější změny pak již mohou mít dopad na cenu zakázky, či její storno poplatek.
  6. Náš pracovník neprodleně zpracuje zadání zakázky do výroby nebo zajistí dovoz k nám z velkoskladu dovozce. U nás tak nikdy nedochází ke zdržování Vaší objednávky. Klade to však nároky na včasné řešení všech změn, abyste se vyhnuli zbytečnému placení storno poplatku.
  7. Když obdržíme do našeho skladu Vaše objednané zboží, budeme Vás neprodleně informovat mailem. Jestli jste vybrali zaslání zboží na dobírku,  pošleme neprodleně po jeho naskladnění mailovou zprávu o tom, že vyřizujeme dopravu spedicí k Vám. Pokud si do týdne nevyzvednete zboží objednané jako osobní odběr, budeme Vám volat na zadané telefonní číslo, popř. psát další oznámení mailem.
  8. K poslání zboží k vám využíváme spediční firmu GEBRÜDER WEISS, TOPTRANS a výjimečně Českou poštu, která vám nábytek doveze za 1-2 pracovní dny od zaslání mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit čas vykládky zboží s přesností na 2-3 hodiny. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží za příplatek).
  9. DŮLEŽITÉ: Až budete přebírat zboží, dbejte na neporušenost obalu, popř. zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte při tom nárok na otevření obalu a prohlédnutí si nepoškození obsahu.Poté pak zboží nechat řidiči odvézt zpět se zápisem.
  10. Jestli se Vám stane cokoliv nepředvídatelného, neprodleně nám volejte! Jsme tu pro Vás a veškeré nesrovnalosti se snažíme řešit hned a k Vaší plné spokojenosti.
INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2018