Úvod > Kancelářský nábytek > Jednací židle MERENS MEETING

MERENS MEETING - Jednací židle s Dopravou zdarma

Přísedící židle MERENS MEETING. Popis produktu: robustní svařovaná kovová konstrukce, černá barva kostry, samonosná síťovina na opěráku, 3 roky záruka.

Jednací židle MERENS MEETING
Jednací židle MERENS MEETING Jednací židle MERENS MEETING Jednací židle MERENS MEETING Foto jednací židle MERENS
Katalog. č: OFO.Merens-meeting
Druh zboží: židle jídelní a jednací
Typ: robusní konstrukce
šířka: 60 cm
výška: 90 cm
hloubka: 50 cm
Hmotnost:11 Kg
Materiál: čaloun-kov
Dodací lhůta:
1 týden
Tato dodací lhůta je pouze orientační a může se na začátku školního roku i před koncem kalendářního roku značně prodloužit!
Záruční lhůta: 36 měsíců
celková cena:
5 203,-,- Kč
4 300,-,-bez DPH

Doprava zdarma

Při platbě předem (sleva: - 2%) 5 099,- Kč
Kusů do košíku
Základní cena: s DPH 5 203,- Kč
Vybrané varianty:
Vzorník látky 0,-
Změnit varianty »
Váš poradce
Martin FAFEK
Martin FAFEK

mob: 608083088
info@hura-nabytek.cz
Otevírací doba
poslat dotaz
Přejít na další výrobek

Varianty produktu - Jednací židle MERENS MEETING

Vzorník látky
















Podrobný popis: Jednací židle MERENS MEETING

Přísedící židle MERENS MEETING

Technické parametry

Hmotnost: 11 kg
Nosnost: 120 kg
Celková výška: 90 cm
Šířka: 60/48 cm
Rozměry obalu: 64x60x58
Hloubka: 50 cm

Popis produktu

  • ­ robustní svařovaná kovová konstrukce
  • ­ černá barva kostry
  • ­ samonosná síťovina na opěráku
  • možné nastavení výškově stavitelné bederní opěrky
  • ­ 3 roky záruka
  • Certifikáty statní zkušebny o shodě s ČSN EN 1335-1:2000 a ČSN EN 1335-2:2009
  • Studená pěna uvnitř sedáku zajišťuje jeho vysokou životnost
  • Nosnost židle 120 kg



Balení obsahuje:
čalouněnou jednací židli balenou ve folii

» Chcete se ještě na něco zeptat? Jsme tu pro vás - Martin FAFEK na telefonu 608083088

Pošlete dotaz na zboží Jednací židle MERENS MEETING

jméno Váš dotaz
email (*)
telefon
Napište číslici sedm:
Neváhejte se zeptat našeho prodavače na výrobek Jednací židle MERENS MEETING. Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy.

S výrobkem "Jednací židle MERENS MEETING" si zákazníci také objednávají

Židle SVĚTLANA Z116

2 937 ,- Kč vč. DPH

S "Jednací židle MERENS MEETING" souvisí

Kancelářské křeslo MERENS

9 669,- Kč vč. DPH

Kancelářské křeslo VAPOR

13 288,- Kč vč. DPH

Produkty skladem a ihned k dodání

Čalouněné křeslo FANY

3 446,- Kč vč. DPH

DA15 botník canyon/bílá

1 155,- Kč vč. DPH

Od objednávky po dodání

  1. Než vložíte zboží do pomyslného nákupního košíku, zarolujte až dolů na této stránce, abyste si vybrali tu správnou variantu, kterou doopravdy máte v úmyslu koupit. Pokud náhodou něco spletete, dá se to napravit smazáním objednaného nábytku v košíku křížkem a pokračováním v objednávce pak vybrat to původně zamýšlené zboží ve správné variantě nebo barvě. Ne všechna zboží mají však možnost výběru barev, rozměrů a dalších variant.
  2. V nákupním košíku vyberete variantu dodávky objednávaného zboží (doprava nebo osobní odběr) a následně způsob úhrady zakázky (za hotové, předem zálohou, kartou přes internet a nebo na splátky systémem CETELEM). Níže pak je nutno vyplnit veškeré možné údaje (správně česky, protože se automaticky přenášejí při odesílání poštou nebo spedicí) a zejména dbejte na ověření si správnosti zadaného mobilního čísla a mailové adresy, aby Vám správně chodily informace o postupu vyřizování objednávky. Na konci stránky košíku je také okénko pro poznámku, kde můžete uvést vše, co uznáte za vhodné na doupřesnění objednávky.
  3. Když potvrdíte odeslání objednávky v nákupním košíku, přijde vám během 10 minut informační mail s Vaší objednávkou automaticky z našeho systému a proto si objednávku nemusíte ani předem tisknout. Toto potvrzení však zatím nebude obsahovat Vaše upřesnění z poznámky v košíku!
  4. Nejbližší pracovní den vám zašleme informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání mailem. Jestliže se termín neliší od běžné dodací lhůty, která je  zobrazena v detailu každého zboží vpravo na našich stránkách pod tlačítkem "do košíku". Až v tomto mailu budou zapracovány změny a upřesnění z poznámky košíku, pokud jste nějaké uvedli.
  5. Prosíme Vás pak o kontrolu údajů a řešení případných změn, popř. zrušení objednávky. Pozdější změny pak již mohou mít dopad na cenu zakázky, či její storno poplatek.
  6. Náš pracovník neprodleně zpracuje zadání zakázky do výroby nebo zajistí dovoz k nám z velkoskladu dovozce. U nás tak nikdy nedochází ke zdržování Vaší objednávky. Klade to však nároky na včasné řešení všech změn, abyste se vyhnuli zbytečnému placení storno poplatku.
  7. Když obdržíme do našeho skladu Vaše objednané zboží, budeme Vás neprodleně informovat mailem. Jestli jste vybrali zaslání zboží na dobírku,  pošleme neprodleně po jeho naskladnění mailovou zprávu o tom, že vyřizujeme dopravu spedicí k Vám. Pokud si do týdne nevyzvednete zboží objednané jako osobní odběr, budeme Vám volat na zadané telefonní číslo, popř. psát další oznámení mailem.
  8. K poslání zboží k vám využíváme spediční firmu GEBRÜDER WEISS, TOPTRANS a výjimečně Českou poštu, která vám nábytek doveze za 1-2 pracovní dny od zaslání mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit čas vykládky zboží s přesností na 2-3 hodiny. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží za příplatek).
  9. DŮLEŽITÉ: Až budete přebírat zboží, dbejte na neporušenost obalu, popř. zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte při tom nárok na otevření obalu a prohlédnutí si nepoškození obsahu.Poté pak zboží nechat řidiči odvézt zpět se zápisem.
  10. Jestli se Vám stane cokoliv nepředvídatelného, neprodleně nám volejte! Jsme tu pro Vás a veškeré nesrovnalosti se snažíme řešit hned a k Vaší plné spokojenosti.
INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2018