Úvod > Kancelářský nábytek > Jednací židle 1875/S Motion

Židle jednací 1875/S Motion

Jednací čalouněná židle včetně područek s měkkou dotykovou plochou, čalounění z kvalitní pěny, ocelový chromovaný rám ližinového typu, středně vysoký opěrák, nosnost 120 kg, záruka 60 měsíců.

1875/S Motion
1875/S Motion 1875/S Motion
Katalog. č: ATS.1875/S Motion
Druh zboží: židle kancelářská
Řada: SMART
šířka: 62 cm
výška: 95 cm
hloubka: 48.5 cm
výška sedu: 46 cm
Hmotnost:12.4 Kg
Materiál: čaloun-kov
Dodací lhůta:
2-3 týdny
Tato dodací lhůta je pouze orientační a může se na začátku školního roku i před koncem kalendářního roku značně prodloužit!
Záruční lhůta: 24 měsíců
celková cena:
5 097,- Kč
4 212,-,-bez DPH
Při platbě předem (sleva: - 2%) 4 995,- Kč
Kusů do košíku
Základní cena: s DPH 5 097 Kč
Vybrané varianty:
Volba sedáku křesla nebo... 0,-
Změnit varianty »
Váš poradce
Martin FAFEK
Martin FAFEK

mob: 608083088
info@hura-nabytek.cz
Otevírací doba
poslat dotaz
Přejít na další výrobek

Varianty produktu - Jednací židle 1875/S Motion

Volba sedáku křesla nebo židle



















U tohoto zboží se jedná o výrobu dle Vašeho přání na zakázku a nelze zde uplatnit právo na vrácení zboží do 14-ti dnů bez udání důvodů

Podrobný popis: Jednací židle 1875/S Motion

 

nosnost 120 kg
celková výška 95
hloubka sedáku 48,5
výška sedáku 46
šířka 62
balení karton
objem 0,5
hmotnost (v Kg) 12.4000
kusů v balení 1
Ke stažení Ne



Balení obsahuje:
jednací křeslo ze studené pěny, dodávané v kartonu.

» Chcete se ještě na něco zeptat? Jsme tu pro vás - Martin FAFEK na telefonu 608083088

Pošlete dotaz na zboží Jednací židle 1875/S Motion

jméno Váš dotaz
email (*)
telefon
Napište číslici dvě:
Neváhejte se zeptat našeho prodavače na výrobek Jednací židle 1875/S Motion. Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy.

S "Jednací židle 1875/S Motion" souvisí

Jednací židle ISY

794,- Kč vč. DPH

Jednací židle ISY 45

909,- Kč vč. DPH

Jednací židle Elsi LC

1 993,- Kč vč. DPH

2171 Rocky NET jednací židle

2 162,- Kč vč. DPH

2171 Rocky jednací židle

2 243,- Kč vč. DPH

Produkty skladem a ihned k dodání

Vitrína Notti

3 060,- Kč vč. DPH

Od objednávky po dodání

  1. Než vložíte zboží do pomyslného nákupního košíku, zarolujte až dolů na této stránce, abyste si vybrali tu správnou variantu, kterou doopravdy máte v úmyslu koupit. Pokud náhodou něco spletete, dá se to napravit smazáním objednaného nábytku v košíku křížkem a pokračováním v objednávce pak vybrat to původně zamýšlené zboží ve správné variantě nebo barvě. Ne všechna zboží mají však možnost výběru barev, rozměrů a dalších variant.
  2. V nákupním košíku vyberete variantu dodávky objednávaného zboží (doprava nebo osobní odběr) a následně způsob úhrady zakázky (za hotové, předem zálohou, kartou přes internet a nebo na splátky systémem CETELEM). Níže pak je nutno vyplnit veškeré možné údaje (správně česky, protože se automaticky přenášejí při odesílání poštou nebo spedicí) a zejména dbejte na ověření si správnosti zadaného mobilního čísla a mailové adresy, aby Vám správně chodily informace o postupu vyřizování objednávky. Na konci stránky košíku je také okénko pro poznámku, kde můžete uvést vše, co uznáte za vhodné na doupřesnění objednávky.
  3. Když potvrdíte odeslání objednávky v nákupním košíku, přijde vám během 10 minut informační mail s Vaší objednávkou automaticky z našeho systému a proto si objednávku nemusíte ani předem tisknout. Toto potvrzení však zatím nebude obsahovat Vaše upřesnění z poznámky v košíku!
  4. Nejbližší pracovní den vám zašleme informaci o stavu vaší zakázky s termínem dodání mailem. Jestliže se termín neliší od běžné dodací lhůty, která je  zobrazena v detailu každého zboží vpravo na našich stránkách pod tlačítkem "do košíku". Až v tomto mailu budou zapracovány změny a upřesnění z poznámky košíku, pokud jste nějaké uvedli.
  5. Prosíme Vás pak o kontrolu údajů a řešení případných změn, popř. zrušení objednávky. Pozdější změny pak již mohou mít dopad na cenu zakázky, či její storno poplatek.
  6. Náš pracovník neprodleně zpracuje zadání zakázky do výroby nebo zajistí dovoz k nám z velkoskladu dovozce. U nás tak nikdy nedochází ke zdržování Vaší objednávky. Klade to však nároky na včasné řešení všech změn, abyste se vyhnuli zbytečnému placení storno poplatku.
  7. Když obdržíme do našeho skladu Vaše objednané zboží, budeme Vás neprodleně informovat mailem. Jestli jste vybrali zaslání zboží na dobírku,  pošleme neprodleně po jeho naskladnění mailovou zprávu o tom, že vyřizujeme dopravu spedicí k Vám. Pokud si do týdne nevyzvednete zboží objednané jako osobní odběr, budeme Vám volat na zadané telefonní číslo, popř. psát další oznámení mailem.
  8. K poslání zboží k vám využíváme spediční firmu GEBRÜDER WEISS, TOPTRANS a výjimečně Českou poštu, která vám nábytek doveze za 1-2 pracovní dny od zaslání mailu. V den dovozu by vás měl telefonicky kontaktovat řidič a upřesnit čas vykládky zboží s přesností na 2-3 hodiny. Nebývá problém s ním domluvit i malé změny v doručení (místo, čas, odnesení zboží za příplatek).
  9. DŮLEŽITÉ: Až budete přebírat zboží, dbejte na neporušenost obalu, popř. zapsání jakýchkoliv poškození do přepravního listu. Jasně poškozené zboží nepřebírejte! Máte při tom nárok na otevření obalu a prohlédnutí si nepoškození obsahu.Poté pak zboží nechat řidiči odvézt zpět se zápisem.
  10. Jestli se Vám stane cokoliv nepředvídatelného, neprodleně nám volejte! Jsme tu pro Vás a veškeré nesrovnalosti se snažíme řešit hned a k Vaší plné spokojenosti.
INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2018