Reklamace

REKLAMAČNÍ ŘÁD firmy Hurá nábytek, s.r.o. pro řešení reklamací e-shopu Hurá-nábytek

V případě, že potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás telefonicky na pevné lince 266 316 228 nebo Vodafone 608 083 088, vše se však mnohem zjednoduší a urychlí vyplěněním elektronického formuláře.

Jakoukoliv reklamaci je nutno nejdříve popsat v našem elektronickém formuláři a přiložit fotografie (o velikosti do 500 kB) vadného místa i celého zboží, aby z nich bylo jasné, co reklamujete. Vadný nebo chybějící díl popište v textu katalogovým číslem z návodu. Reklamační formulář naleznete zde: Formulář pro elektronické reklamace Pro vyplnění potřebujete pouze číslo faktury a Váš e-mail.

Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu na vlastní náklady a zásilku označte slovem "REKLAMACE".

Výrobek je třeba zabalit do původního obalu s čárovým kódem, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána.

Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje (a nebo vyplnit online reklamační formulář, kterým se vše urychlí a zjednoduší):

  • jméno a adresa odběratele
  • kontakt
  • označení výrobku
  • číslo faktury, na které je uveden zakoupený (reklamovaný) výrobek a
  • popis závady s upřesněním vadných dílů např. dle návodu pro montáž
  • fotografie (menší než 500kB) závady mailem nebo mobilem.

Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace do 21 až 31 dnů.

Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele, tj. na adresu uvedenou v kontaktech.

Problémy spojené s dopravou a množstvím dodaného zboží řeší správce skladu, rovněž uvedený v kontaktech.

Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele v souladu s Obchodním a Občanským zákoníkem. To m.j. znamená, že náklady spojené s dopravou reklamace do skladu Hurá nábytek hradí zákazník sám. U velkoobjemového zboží pak řeší reklamaci technik Hurá nábytek, s.r.o. na místě u zákazníka zdarma nebo zamailováním vadného místa i celého výrobku s popisem pro uryhlení řešení reklamace.

Dále také má zákazník právo na vrácení zboží, zakoupeného přes Internet, které nebylo vyrobeno zakázkovým způsobem (s výběrem více možností čalounění, moření dřeva, doplňků, velikosti, barvy atd.) vrátit do 14-ti dnů, ode dne dodání, bez uvedení důvodů nepoškozené a v původním obalu. V zájmu zlepšování služeb klientům, bychom Vás však prosili o uvedení důvodu. Při vracení zboží bez udání důvodu nebo zrušení zakázky těsně před dodáním, jsou zpoplatněny paušálním STORNO poplatkem + případnými náklady na dopravu, viz. obchodní podmínky naší firmy.

INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2017