Kupujete nábytek-10 rad

Vážení a milí zákazníci,

děkujeme Vám, že jste si vybrali právě náš e-shop s nábytkem www.hura-nabytek.cz

Ještě než se pustíte do nákupu, dovolte mi pár slov k popisu našich internetových stránek,
funkčnosti e-shopu a vysvětlení některých rozdílů v cenách a materiálech nábytku.

  1. Náš internetový obchod má proti některým jiným výhodu (alespoň si to myslím)
    v tom, že jeho vedení má více jak 15 let zkušeností s prodejem nábytku a může být
    svým zákazníkům nápomocen radou i když třeba jen po telefonu a e-mailu, popř.
    SKYPU. Lze si mnohdy přijít prohlédnout vzorníky látek, lamin, dřev a laků kovů,
    které obsahuje náš nábytek, do výdejního skladu. Naše vzorkovna je opravdu malá,
    ale pro získání představy o skutečnosti materiálu a rozdílnosti zobrazení na monitoru
    PC to je postačující. Jsme tu pro vás v pracovní době, ale neodmítneme Vás ani mimo ni.
    Vždy je lepší se 3x zeptat, než 1x koupit něco, co Vám nebude splňovat představy.
    Někdy jsme schopni poradit i se záměnou námi dodávaného zboží za hledané, či sehnat
    výrobce, který umí vyrobit nábytek na míru, či v jiném barevném provedení než je na netu.
    K tomu je ideální využít odkazy "POSLAT DOTAZ" u každého zboží pod fotkou poradce.
  2. Naši pracovníci se vždy snaží obrázky nábytku barevně vyladit podle skutečnosti, kterou
    porovnávají na 3 monitorech, ale nikdy nemůžeme vědět, jak má vyladěný monitor každý
    z Vás - zákazníků. Nově se ukazuje, že monitory s LED podsvícením zobrazují např. Vámi
    požadovanou sedací soupravu mnohem jasněji a ostřeji než starší LCD monitory, které
    jsou více podbarveny do žluta až červena. Úplně nejhorší je to pak u starých CRT monitorů,
    které již ve firmě ani nemáme a nemůžeme rozdíly odladit, což by ani technicky nešlo.
    Zkrátka zavděčit se všem ideálními barvami obrázků nábytku se nedá. Proto pozor, nikdy
    nespoléhejte na to, že obdržený nábytek bude ve stejném odstínu barvy, jako byl vyfocen
    na internetu. To platí pro všechny internetové obchody na světě Usmívající se
  3. Náš e-shop má jako jeden z mála možnost výběru dalších parametrů vybíraného nábytku,
    např. rostoucí židle nebo therapeutické křeslo má na výběr až 10 dalších parametrů na rozdíl
    od obrázku, počínaje výběrem koleček, přes područky, barvu látek až po typ podhlavníku atd.
    Snažíme se tak zpřehlednit naší nabídku, abychom Vás nezatěžovali 10.000 ks nábytku,
    které máme v databázi a to vše krát X barev a rozměrů, jak to dělájí některé naše konkurence
    a člově se pak nemůže proklikat kvanty stránek stejného zboží než nalezne to, co hledá.
  4. Porovnávání cen - to je samozřejmě hit dnešní doby a u e-shopů to platí 2-násobně, ale
    pozor! Většinou to není tak, jak to na první pohled na vyobrazený nábytek vypadá. Například
    Vámi vybraná pohovka může podle názvu i obrázku vypadat u konkurence stejně a přitom
    se liší kvalitou vybrané látky, úložným prostorem nebo výplní matrace. Často bývá neznatelný
    rozdíl u laminového nábytku. Stůl, skříň, komoda atd. pak vypadá stejně, mnohdy se i stejně
    jmenuje, ale rozdíl je v síle lamina, nažehlovacích hranách, zadních stěnách (bílý omakart) a
    použitém kování. Doporučuji si takovéto informace pořádně přečíst nebo vyžádat.
  5. Další fintou konkurenčního boje internetových obchodů je šetřit na dopravném a posílat nábytek
    jakoukoliv spedicí, jen aby cena byla co nejnižší, což na první pohled vypadá dobře i pro Vás,
    ale věřte mým dlouholetým zkušenostem. Naše cena dopravy zahrnuje extra dozabalování
    veškerého odesílaného nábytku silnou nárazovou vrstvou a spediční firma je lety prověřená, jako
    spolehlivá, která nepoškozuje přepravované zásilky tak často jako konkurence (věřte mi, že jsme
    jich vyzkoušeli za léta již cca desítku). Navíc, pokud se již něco stane, tak před vzniklým problémem
    neuteče, stejně tak jako my a snaží se rychle problém vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Zdá se
    Vám to být možná nepodstatné, ale pokud čekáte na ratanové křeslo, nebo houpačku, které chcete
    dát příbuzným k narozeninám nebo vánocům a ona Vám to spedice rozbije a Vy se s nimi budete
    dohadovat, kdo za to může a chtě, nechtě budete čekat další 4 týdny na vyrobení nového dárku,
    tak pochopíte, že se vyplatí si připlatit za kvalitní dopravu a my už ani jinou nepoužíváme.
  6. Hodně také záleží na poskytované záruce, což není vždy takovou samozřejmostí, jak by se dle
    Občanského zákoníku mohlo zdát. Mnohdy se ani do e-shopů nedovoláte nebo je nenajdete,
    protože schválně utajují své kontaktní informace. My se nažíme, co nejvíce prodávat kvalitní,
    léty ověřené výrobce nábytku a díky tomu je mnohdy záruka delší než zákonných 24 měsíců.
    Abychom obstáli v konkurenčním boji na našem trhu nabízíme i levnější sériový nábytek z
    dovozu, který je však opět dovážen prověřenými dovozci a řešení výměn vadných dílů v záruce
    je samozřejmostí. Vymysleli jsme pro Vás i jednoduchý systém pro elektronické vyřizování
    reklamací, které velmi zkrátí dobu jejich vyřízení a tak jsme ještě nikdy nevyužili ani zákonnou
    lhůtu 1 měsíce na její vyřízení. Většinou je zákazník uspokojen do 2, max. 3 týdnů.
  7. Náš internetový obchod má také zaveden systém hlídání zakázek od jejich přijetí, přes vyřizování
    až po dodání a o jednotlivých podstatných stádiích je zákazník vždy informován e-mailem. Pokud
    v poznámce uvede, že chce být informován SMS, není to také problém. Minimálně je tak každý
    z Vás informován o automatickém přijetí zakázky na náš objednávkový server. Dále pak o zahájení
    vyřizování objednávky, změně ceny (u ATYPŮ a přiobjednání montáže), o přijetí platby,pokud byla
    cena hrazena zálohou předem, o naskladnění zboží do našeho výdejního skladu a výzva k odběru,
    popř. o odesílání ze skladu k Vám na zadanou adresu. Informační tok pak uzavře hlášení o
    ukončení zakázky nebo stornu (v případě Vašeho vyžádání). Pokud Vám tedy nepřišel po objednání
    žádný e-mail do 5 minut, je něco špatně (např. chybné údaje, mailová adresa nebo pád internetu atd.) a pak je
    dobré vytvořit pečlivě objendávku znovu nebo volat, či mailovat k nám do obchodního oddělení,
    aby se objednávka řádně přijala nebo opravila.
  8. Výše uvedný systém a organizace práce našeho obchodního oddělení zkracuje také dodací lhůty nábytku,
    které jsou vždy uvedeny vpravo pod tlačítkem "DO KOŠÍKU". Tyto lhůty jsou většinou uváděny jako
    maximální a zboží chodí k nám do skladu dřívě, což nechceme předem slibovat, pokud to vždy neověříme.
    Dodací lhůty se však v některých obdobích, jako je zahájení školního roku a konce kalendářního roku,
    mnohonásobně zvětšují, protože výrobci nezvládají až 300% nárůst objednávek i když varábí na 2-3 směny.
  9. Jakmile sháníte větší množství stejného zboží nebo větší rozsah objednávky (řádově nad 50.000,- Kč)
    pak se vždy vyplatí napsat nám e-mail nebo dotaz přímo z detailu zboží na další možnou slevu nebo
    jiné výhody, popř. vytvoření cenové nabídky pro firmy. Za tímto účelem jsme chopni i zajet prostor
    zaměřit a vytvořit návrh vybavení (platí pouze pro kancelářské prostory). Rovněž u židlí s dárkem
    lze dohodnout jeho výměnu za jiný nebo slevu.
  10. Co se bude dít s Vaší objednávkou a po ní se dočtete v článku "Od objednávky po dodání", který také
    doporučuji přečíst, ale není to nunost - zejména ne pro zkušenější inernetové zákazníky Mrkající .

Děkuji Vám za Vaší trpělivost, že jste dočetli mé rady až sem a přeji Vám spokojený nákup v našem e-shopu.


Se srdečným pozdravem
Jiří MACHÁČEK
vedoucí IO

Nábytek dodávaný na e-shopu www.hura-nabytek.cz

INFORMACE
Doprava zdarma Spolehlivá firma 2017